Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 14
Pokaż wszystkie komentarzeDzisiaj jeździłem na testach speedem to jest to. Dynamika bardzo dobra, praktycznie liniowe oddawanie mocy , bez zadyszek, czy nagłych wystrzałów energii. Co do skrzyni na początku biegi wskakiwały ciężko, ale jak się to robi mocno i dynamicznie to wszystko wchodzi płynnie. Myślę że jak się zmieni sety to jeszcze będzie wygodniej. Ciężar (sam mam ponad 100 kg i prawie 190 wzrostu) nie czuć tej wagi jest bardzo zwrotny. Hamulce - bardzo dobre, nie zero - jeden, tylko dobre i skuteczne dawkowanie. Przewody w oplocie Co najważniejsze pozycja jest bardzo wygodna (a to jest rzadkie), nogi nie są podkulone a mimo to można swobodnie wchodzić w zakręt. Cały dzień na moto po warszawie, trochę w korkach tu sprawuje się bardzo dobrze - nie jest za szeroki, długie proste tu moc jest rewelacyjna, najpiękniejsza jest elastyczność na każdym biegu i zakresie obrotów ciągnie jak oszalały. A do tego nie jest wariatem którego nie można okiełzać, moc nie przytłacza - można jeździć spokojnie i nie odczuwać tej mocy, ale jak trzeba potrafi pokazać zadziorność. Spalanie po całym dniu na komputerze wyszło 6,4 - czyli nie najgorzej. Dźwięk na oryginalnym tłumiku jest boski - więc na akcesoryjnym będzie jeszcze lepiej. Każda prze-gazówka i już ma się miejsce do przejechania między samochodami. Chyba sobie go kupie - dobra cena
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza